środa, 27 stycznia 2016

Ukręciło się

W zeszłym roku się, rzecz jasna, ukręciło.
Im vorigen Jahr, ganz klar, wurde das Garn gesponnen.


To Wensleydale, na skarpetki, to również oczywiste. Jeden motek 154 m/60 g, drugi - 145 m/50 g.
Es ist die Wensleydalewolle, für ein Paar Socken - auch klar. Ein Strang (60 g) hat 154 m, der zweite (50 g) - 145 m.


W singlu była ładniutka.
Als Singlegarn war es ganz hübsch.




A w czesance jeszcze ładniejszy.
Im Kammzug noch hübscher.


No i już wiadomo, jaki jest w skarpetkach.
Es ist schon auch bekannt, wie sieht es in den Socken aus.

12 komentarzy:

  1. Śliczniutkie moteczki i skarpeteczki, a gdzie szyjogrzej (ja się grzecznie pytam)zrobiony dla samej siebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Liebe Aldona,
    was für ein schöner Glanz bei der Wolle und auch die Farben, einfach schön.

    Einen lieben Gruß zu dir und "Willi ;-)
    Winkeeee Flo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fajnie paseczki Ci wyszły w skarpetkach ! :)
    Niech zgadnę, co masz na drutach ... skarpetki ? ;-)

    Czy koleżanka przeczytała zapytanie na FB ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mam ma drutach, sama w to nie wierzę. Tylko nie nadążam pokazywać, co już z drutów spadło :-)
      Jakie zapytanie? Coś tam przeczytałam i zawrzała we mnie krew (a właściwie krew mnie zalała). Ale to nie było pytanie. Ot, ciekawostka.
      Buziaki

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie uwierzysz: to czerń, niebieski, żółty i czerwony, tylko prószone...

      Usuń
  5. Sehr schön! Ein toller Glanz!
    Liebe Grüße,
    Anne

    OdpowiedzUsuń
  6. :D
    Dość ekskluzywne te skarpety z runa Wensa, z tym blaskiem a i cena za samo runo mało skarpetowa - jedyna nadzieja, że żyć będą dłużej bo to jednak mocniejszy włos :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, jak nie pożyją, to trudno. Co ja mogę z wensa zrobić? Mnie toto źre :-)
      Buziaki

      Usuń